بیمارستان امام رضا(ع) مشهد رتبه سوم کشور در تحقیقات بالینی را کسب کرد

معاون پژوهشی بیمارستان امام رضا(ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرکز توسعه و تحقیقات بالینی این بیمارستان موفق به کسب رتبه سوم کشوری در میان ۱۴۶ مرکز توسعه و تحقیقات بالینی کشور شد.

خداشاهی روز سه‌شنبه با بیان اینکه بیمارستان امام رضا (ع) سال گذشته مؤفق به کسب رتبه دوم کشور در میان مراکز توسعه و تحقیقات بالینی کل کشور شد، گفت: بیمارستان امام رضا (ع) امسال و برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر کشوری در میان تمامی مراکز توسعه و تحقیقات بالینی کشور شده است.

وی با بیان اینکه نام بیمارستان امام رضا (ع) مشهد همواره در میان مجموعه‌های مؤفق کشور در حوزه توسعه و تحقیقات بالینی دیده شده است، ادامه داد: تمام تلاش اعضای مرکز توسعه و تحقیقات بالینی این بیمارستان این است که رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کند، امری که با توجه به توانمندی نیرو‌های متخصص و پژوهشگر این مرکز دور از دسترس نیست.

فوق تخصص عفونی در نقص ایمنی و پیوند و دانشیار گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت‌های مرکز توسعه و تحقیقات بالینی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد که زیرمجموعه معاونت پژوهشی این مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بوده در سه سال اخیر گسترش قابل توجهی یافته است.

دکتر خداشاهی افزود: در این مرکز تحقیقاتی، کمیته اخلاق و داوری طرح‌ها فعال است و اکثر طرح‌های حوزه بالین جهت داوری به این مرکز ارسال می‌شود و داوری‌ها نیز با بالاترین دقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرکز کمیته تحقیقات دانشجویی نیز فعال بوده و این کمیته نیز موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.