محفل قرآنی به مناسبت ایام زیارتی امام رضا(ع) و بزرگداشت شهید خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به همراه تجلیل از ۶۰ جهادگر قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی حسینی مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: امروز از رئیس جمهور شهیدی تقدیر می‌شود که مروج فرهنگ قرآنی بود و افتخار می‌کنیم او پرچم قرآن را در سازمان ملل به اهتزاز در آورد.

او با اشاره به اینکه براساس روایات دینی، منزلی که در آن تلاوت قرآن کریم نباشد، جلوه‌های نور الهی در آن نیست، افزود: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد خراسان رضوی نیز باید بر این اساس برنامه ریزی شود و امید است موضوع فرزند آوری و جوانی جمعیت که از اوامر مورد تاکید رهبر انقلاب است نیز مورد توجه اهالی این دانشگاه نیز قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز با گرامیداشت یاد شهدای خدمت ادامه داد: این شهدا از رهروان، پیروان و حافظان قرآن بودند و عشق و علاقه آنها به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت در رفتار آنان موج می‌زد و سعی داشتند تا باور‌های فرهنگ قرآنی و رضوی را در جامعه ترویج کنند.

محسن مرادی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی از روحیه جهادی برخوردار بود و به همین دلیل محبوب قلب‌های مردم ایران شد، بیان کرد: او مسئولیت پذیر بود و برای رضای خداوند قدم بر می‌داشت و به همین دلیل خدا نیز محبت او را در دل مردم کشورمان و سایر آزادگان جهان قرار داد.

برچسب ها: محافل قرآنی ، جهادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.