برخورد قاطع دستگاه قضا با خودرو‌های شوتی

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضای با خودروهای شوتی قاطعانه برخورد می کند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای، خطرناک و سابقه‌دار با اشاره به آسیب‌های جدی کالای قاچاق توسط خودرو‌های شوتی به اقتصاد و خطرات و حوادثی که توسط رانندگان این خودرو‌ها در جاده‌ها برای افراد به وقوع می‌پیوندد گفت:  برنامه‌های جدی دستگاه قضائی استان برای برخورد قاطع و موثر با رانندگان این خودروها اجرا می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری با اشاره  تشدید مراقبت‌ها و اقدامات کنترلی مجرمین سابقه‌دار افزود:  بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی دادستان کل کشور، یکی از برنامه‌های دستگاه قضائی در سال ۱۴۰۳ تشدید مراقبت‌ها و اقدامات کنترلی در قبال مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار است.


او گفت: در مرحله جدید اقدامات موثر مراقبتی و کنترلی این مجرمان از ظرفیت‌هایی همچون پایش تصویری، تکمیل بانک اطلاعاتی سوابق مجرمان و اجرای طرح پابند الکترونیک توسط پلیس آگاهی، برای مجرمان دارای سوابق متعدد استفاده خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین جعفری تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌ها در رصد، پایش، کنترل و مهار مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار با هدف افزایش امنیت عمومی و کاهش جرائم علیه اموال و اشخاص و همچنین کنترل مجرمان در حوزه‌های سرقت، مواد مخدر، متهمان متواری و اراذل و اوباش با قاطعیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.


رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان با اشاره به  کنترل مجرمان حرفه‌ای، خطرناک و سابقه‌دار استان گفت: اقدامات کنترلی و مراقبتی مجرمان فضای مجازی در مرحله بعد و همچنین تخصیص شعب ویژه با قضات آموزش‌دیده در اجرای هرچه بهتر این طرح اجرا می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار