جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن تلاش می‌کند تردید کنیم و جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند.

سرهنگ پاسدار رضا موحد معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر در عصر امروز رسانه و اطلاع رسانی حرف اول را می‌زند، اگر روابط عمومی قوی باشد آن اداره موفق است و شکی در آن نیست، ضرورت وجود روابط عمومی انکار ناپذیر است وظیفه اصلی ما باجامعه ارتباط برقرار کنیم و اخبار را انتقال بدهیم به دلیل افزایش منزلت نظام است.

وی گفت: آقا فرمودند هرکس مردم را نا امیدکند خائن به نظام و انقلاب است و مهمترین وظیفه ما موقعیت شناسی است و امروز جنگ نرم و سربازان نقش خودش رامی خواهد و آنها شما هستید و اگر به موقع ایفای نقش نکردید ضرباتش را خواهیم خورد و عدم تبیین بعضی افرادمدعی دچار شک وتردید شدند.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند تردید کنیم و جهاد تبیین تیغ دشمن را کند می‌کند ، جوانان ما دوران دفاع مقدس را لمس نکردند و ما هم تبیین نکردیم نتیجه اش ذهن جوان ما مردد می‌شود.

وی تصریح کرد:بعد از عملیات طوفان الاقصی ایستادگی مردم غزه و ذلت و خاری اسرائیل غاصب عالی بود و رسانه نقش آفرینی خوبی داشت این یعنی دفاع از مردم مظلوم غزه و دیدید همه مردم دنیا از مردم غزه دفاع کردند این ثمره کار رسانه‌ای خوب بود.

سرهنگ موحد گفت: مشکلات اقتصادی هست که هست، اما پیشرفت‌های قابل مقایسه نیست و این برکت سایه ولایت است و این افتخاری است که نصیب کشور ما شده است. 

وی گفت: دیپلماسی میدان و رسانه باعث رعب و وحشتی بود که عملیات صادق در دل دشمن انداخت .

وی بیان داشت: رسانه‌ها سربازان گمنام هستند و به نیابت از حضرت آقا خدمتگزار مردم هستیم و دشمن کاری نمی‌تواند انجام دهد ، به فرمایش حضرت آقا نقش هنر را نا دیده نگیرید که مردم به خودی خود می‌پذیرند.

برچسب ها: رسانه ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.