معرفی ۳۰۵ برگزیده ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی در اصفهان

 ۳۰۵ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی تجلیل شدند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در آئین اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی با تاکید بر اینکه اصفهان جزو پیشتازان ملی در عرصه قرآن است، گفت: در ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی بیش از ۱۲ هزار نفر از مددجویان در رده‌های سنی مختلف در بیش از ۱۵ رشته شرکت کردند.

کریم زارع با بیان اینکه استان اصفهان رتبه دوم در تعداد شرکت کننده و ارسال آثار به جشنواره ملی باران وحی را داراست، افزود:  بیش از ۹ هزار اثر در سه رده آوایی، هنری و محتوایی از مددجویان تحت حمایت به دبیرخانه ششمین دوره این جشنواره واصل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ۳۰۵ اثر برگزیده در این دوره از مسابقات قرآنی، گفت: این آثار در دبیرخانه جشنواره در سطح ملی نیز داوری خواهد شد و امیدواریم در این عرصه نیز استان اصفهان خوش بدرخشد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را علاوه بر ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس، و شناسایی افراد علاقمند و مستعد، سرمایه گذاری در جهت ارتقا دانش قرآنی جامعه هدف تحت حمایت توصیف کرد و گفت: راه مطمئن برای غلبه بر مشکلات، کمک گرفتن از آیات الهی و تاسی از قرآن کریم است و از تمامی مددجویان درخواست می‌کنم این اتصال به قرآن که مایه برکت و خیر است را در عرصه‌های مختلف زندگی بیش از پیش حفظ کنند.

اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی در اردوگاه شیخ بهایی نجف آباد برگزار و از برگزیدگان برتر استانی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار