دیار هگمتانه مهیای۱۰ همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت روز دختر است

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: ۱۰ همایش بزرگ پیاده روی در گرامیداشت روز دختر در سطح شهرستان‌های این استان برنامه‌ریزی شده است.

هادی سبزواری گفت: این ۱۰ همایش بزرگ در تکریم جایگاه ارزنده "دختران سرزمین" انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شعار فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در برگزاری این همایش باشکوه سراسری "مادر قوی، دختر قوی، ایران قوی" است.

سبزواری ادامه داد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت پیوند‌های خانوادگی از طریق برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت ورزش در زندگی روزمره، ایجاد زمینه تقویت ارزش‌های ملی و اعتقادی، ترویج سلامتی و نشاط اجتماعی از طریق ورزش خانوادگی و ایجاد فرصت‌هایی برای تعامل و هم افزایی بین خانواده‌ها و جامعه از اهداف این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در ۱۰ شهرستان و شهر‌های تابع استان همدان برگزار می‌شود و ۲ میلیارد ریال جوایز ارزنده برای آن در نظر گرفته شده است.

سبزواری یادآور شد: این همایش در شهر همدان از ساعت هشت صبح جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری از میدان قائم (عج) آغاز و تا پارک مردم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در طول مسیر پیاده روی به فاصله ایستگاه آموزشی - ورزشی با هدف پایش و مشاوره در زمینه کنترل وزن و چاقی، ناهنجاری‌های قامتی و مسائل بهداشتی و سالمتی ویژه زنان و در اختیار گذاشتن برشور‌های آموزشی با هدف ترویج سبک زندگی سالم و همچنین اجرای فعالیت‌های ورزشی متنوع مانند برگزاری مسابقات ورزشی خانواده محور، برپایی ایستگاه‌های بازی و ورزش برای کودکان پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.