یادمان‌های شهدا در چهارمحال و بختیاری بهسازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی گلزار و یادمان‌های شهدا به ویژه شهدای گمنام ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 محسن حسین‌میرزایی در نشست برنامه‌ریزی سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: مضاجع شریف شهدا قابل احترام هستند و برای بهسازی این یادمان‌ها از تمام توان استان باید استفاده شود.

وی همچنین بر ضرورت تامین زمین‌های مناسب برای ساماندهی مضاجع شهدای گمنام تاکید کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای ساماندهی یادمان شهدا اعتبار مناسبی پیش‌بینی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت گفت: ترویج، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برای همه دستگاه‌ها و جامعه باید به عنوان یک اصل اساسی و از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی باید شناخته شود.

وی ادامه داد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین اصلی است که جامعه امروز به آن نیاز دارد و راهکاری مهم برای عبور از بسیاری از مشکلات است.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده آنان هستیم.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری شهید دریاقلی سورانی را یکی از افتخارات این استان معرفی کرد و افزود: ساخت یادمان، سردیس و تندیس اینا شهید و مضاجع شهدای گمنام و شهید سورانی در شهرستان بن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تشکیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس به صورت کاربردی در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار