طرح توانمندسازی نوجوانان و جوانان در نیمروز برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح توانمندسازی نوجوانان و جوانان قرارگاه فرهنگی شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود.

عبدالسلام بلوچ زاده گفت : بیش از ۱۰ طرح بزرگ قرارگاه شهید آوینی در سیستان و بلوچستان در حال اجراست و توانمندسازی نوجوانان و جوانان در حوزه‌های مختلف هنری یکی از طرح‌هایی است که ذیل قرارگاه شهید آوینی اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح توانمندسازی نوجوانان و جوانان در نیمروز با برگزاری دوره‌های آموزشی عروسک سازی، طراحی تذهیب، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری و مجسمه سازی، دوخت و لباس به صورت رایگان در خرداد ماه شروع می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام همه روزه به جز ایام تعطیل تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز واقع در خیابان شهدا- شهدای سه مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی شهید آوینی محلی برای هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف فرهنگی در سیستان و بلوچستان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا طرح و ایده‌های متنوعی در بخش‌های مختلف به منصه ظهور برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار