رفع موانع واگذاری تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن

معاون استاندار همدان گفت: با توجه به رفع موانع واگذاری تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، شعب بانک‌های معین استان موظف هستند نسبت به واگذاری وام ساخت مسکن تسهیل‌گری کنند.

 امیررضا یوسفیان افزود: با توجه به دستور و تاکید رییس جمهور، بانک‌ها موظف به تسهیل گری و پرداخت تسهیلات تکلیفی طرح نهضت ملی مسکن هستند.

او گفت: بخش قابل توجهی از واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک جدید پرواز همدان ساخته می‌شود و با توجه به این موضوع اسناد تفکیکی محله‌های مختلف آن تهیه شده تا مشکلی برای واگذاری تسهیلات بانکی نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: جلسات مستمری با سرپرستان بانک های، ملی، ملت، صادرات، تجارت، مسکن و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های دولتی و همچنین بانک‌های خصوصی سامان، پاسارگاد، پارسیان و بانک شهر برای رفع مشکلات واگذاری تسهیلات تکلیفی طرح نهضت ملی مسکن برگزار کرده‌ایم.

یوسفیان گفت: میزان واگذاری تسهیلات ساخت مسکن از نظر تعداد و حجم در استان همدان رو به رشد است و با تسهیل گری انجام شده از سوی بانک‌ها پرداخت وام به متقاضیان این حوزه شتاب گرفته است.

او با اشاره به اینکه واگذاری به موقع تسهیلات نقش موثری در ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن دارد،گفت: بانک‌ها باید سهمیه تعیین شده برای واگذاری تسهیلات مسکن را رعایت و بر اساس این سهمیه تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنند.

یوسفیان گفت: بانک‌های معین مکلف هستند با هماهنگی دفاتر مرکزی، سهمیه تسهیلات مسکن در بخش‌های بازآفرینی، روستایی، خودمالکی و طرح نهضت ملی مسکن را به موقع برای استان جذب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.