صنایع قزوین در انتخاب واحد تولیدی برتر مشارکت کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: صنایع استان می‌توانند با ارسال مستندات مربوطه در حوزه فعالیت اقتصادی شامل تولید و تجارت در رویداد انتخاب واحد تولیدی برتر مشارکت کنند.

محسن رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: دهه نخست تیرماه امسال به عنوان دهه تولید و تجارت نامگذاری شده و فرصت مناسبی است تا از منتخبان فعال در حوزه صنعت، معدن و تجارت تجلیل شود.

وی با بیان اینکه انتخاب فعالان صنعت، معدن و تجارت به صورت ملی صورت می‌گیرد، ادامه داد: آخرین مهلت ارائه مدارک و مستندات برای متقاضیان انتخاب طرح‌ها و واحد‌های صنعتی و معدنی نمونه، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.

به گفته این مسئول، متقاضیان با تکمیل داده‌های موجود در تارکده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به نشانی https://qaz.mimt.gov.ir، مدارک و مستندات خود را ثبت کرده و یا به خانه صنعت و معدن استان قزوین مستقر در مجتمع ادارت نواب، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تحویل دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین بیان کرد: در صورت نیاز فعالان اقتصادی در استان قزوین می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۸۷۲۲۵۷۱۶ تماس حاصل کنند.

رستمی یادآور شد: تجلیل از واحد‌های نمونه و چهره‌های شاخص و پیشکسوت صنعتی و معدنی به عنوان کسانی کسانی که قدم‌های موثری برای تولید و صنعت و معدن کشور برداشته‌اند، اقدامی کوچکی در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.