دستگیری سارقان حرفه ای در تبریز

 رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

سرهنگ سلطانی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در شهر تبریز موضوع دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: در گام اول با اقدامات فنی کارآگاهان سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای به دست آمد و پس از جمع‌بندی و تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی ماموران به محل شناسایی شده اعزام و طی یک عملیات منسجم متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی تشریح کرد: هر چند متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه بود اما در بازجویی‌های تخصصی و ارائه مدارک مستند و مستدل به ناچار لب به اعتراف گشوده که ضمن معرفی دیگر همدست خود به ۱۲ فقره سرقت از منازل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات با استفاده از ظرفیت‌های پلیسی محل مخفیگاه دیگر متهم استخراج و با تطبیق اطلاعات فنی و حصول اطمینان از حضور در محل مخفیگاه سارق تحت نظر تیم کارآگاهان قرار گرفته و در یک عملیات جداگانه دیگر متهم نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند بیان کرد: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.