فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز خبر داد.

 سردار محمدی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان تبریزی و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که همه این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر را که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آورند.

وی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار