پلیس در تعقیب قاچاقچی بینالمللی؛
دستمزد ۵۰ پوندی برای انتقال مواد از تهران به لندن
ایران خودرو طی اطلاعیهای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P بر اساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.
حالا با افزایش قیمت بیش از 50 درصدی استاندارد لازم رو کسب کرده و تولیدش ادامه پیدا کرد
من توی پیش فروش دی ماه شرکت سایپا یک پراید وانت پیش خرید کردم ۱۲۸ میلیون پرداخت کردم، که قیمت روز وانت تا فروردین ۱۴۰۳ به قیمت ۲۶۰میلیون بود،اردیبهشت یک دفعه قیمت روز شد ۳۱۰ میلیون و الان برای من دعوت نامه اومد میگه سود ۶ ماه پول شما ۴/۹۰۰ میلیون شد و مرحله دوم باید طی مدت ۱۳ روز ۱۷۶/۸میلیون پرداخت کنید، از کجا ۵۰ میلیون اضافه رو بیارم؟
++ مگه افزایش قیمت روز براساس باقیمانه پول نباید محاسبه بشه......
یعنی باید ۵۰ میلیون رو نصف شود، و من مرحله دوم نهایت ۱۵۵ میلیون پرداخت کنم.
نه ۱۷۶/۸ میلیون.
۲۲ میلیون اضافه تر برای چی..؟
خواهشاً پیگیری کنید.....
میگم بنظرتون یکسال دیگه نذارم بانک بمونه شاید سال دیگه بشه با ۶۰۰ میلیون یه دوچرخه ۲۸ بخرم؟؟
نوبت ما که شد طرح مادران برچیده شده انگار
با سلام
قیمت خودرو و زمین و مسکن را چندین برابر قیمت فعلی کاهش دهید و از نخبگان و دانشمندان جوان ایران و سپاه استفاده نمایید. مافیا را از بین ببرید و دیگر شرم نمایید و به بهانه افزایش قیمت داخلی یا جهانی قیمت ها را بالا نبرید .خجالت بکشید.
تازه رده بالاتر تا ۲۵ هم میگیرند
این دوتا و اون ۱۰ تا مونتاژ کار بعد چهل سال صادرات که ندارند ارز کشور و منابع کشور رو دود میکنند ، نارضایتی هم که تولید میکنند ، آبروی کشور هم که برده اند ( توریستها و دانشجوهای خارجی میگن این چه ماشینایی است ) تو تصادف که به سرعت نور آدم میفرسن بهشت
بنزین هم با ولع میخورند
پول چاپ میکنید میدید مردم اینارو بخرن و هیچ ارز افزوده ای ندارد
این تولید باید درش گل گرفته شود و دولت بجای این چنین درامد هایی بفکر در امد درست باشد
فقط ۴ تا مدیر این شرکتها زندگی لاکچری دارند
وقتی فاطمی امین بود گفت ۱۰۰ تومن بخوابونید تا آخر ۱۴۰۲ ماشین میدیم گذشت و شد تا آخر ۱۴۰۳
الان هم فیلم استاندارد و خودروسازی ، استاندارد گفت نباید تولید بشه ( ولی پشت پرده با هم بستن ۳۰۰ میلیون کنن ۵۲۰ میلیون و اجازه استاندارد گرفته شود )
همه چی بکار کسی نیست بگه این چه جور تولیدی است که پژو پارس ۳۰ سال پیش میشه ۵۲۰ میلیون ؟
بعد چطور نیسان سانی نه در مبدا در امارات میشه ۵۰۰ میلیون ؟
این صنعت نه آباد میشود نه جهانی و نه حتی ملی