امحای ۲ تن انواع موادغذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: ۲ تن انواع موادغذایی غیرقابل‌مصرف و فاسد در این شهرستان کشف شد و با دستور دادستانی امحا شده است.

یوسف روستا رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب با اشاره به امحای ۲ تن انواع موادغذایی غیرقابل‌مصرف در این شهرستان، گفت: این مقدار موادغذایی با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی شهری و روستایی توقیف شده و جمع‌آوری‌شده بودند.

وی اضافه کرد: این موادغذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوز‌های دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدید‌های مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان با دقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی موادغذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب همچنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه موادغذایی، پروتئینی و خوراکی و ... در سطح شهرستان، از عموم مردم خواست مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.