مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت مدافع وطن سرباز شهید امیر رضا فقیری بیرامی در زادگاهش روستای بایرام با حضور خانواد‌های شهدا، مسئولین شهرستانی و استانی و مردم ولایت مدار برگزار شد.

فرماتده گروه توپخانه ۶۰ رسالت در این مراسم به توصیه‌های شهدا اشاره کرد و گفت:شهدا دو ویژگی خاص داشتند و همواره مردم را به اطاعت محض از مقام ولایت و رعایت عفاف و حجاب توصیه می‌کردند و وظیفه ماست که به وصیت شهدا عمل کرده و با اطاعت محض از مقام عظمای ولایت نسبت به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اقدام کنیم. 

سرگرد پور دهقان عفاف و حجاب را یکی دیگر مباحث اصلی در جامعه‌ی اسلامی افزود:دشمنان همواره در حال نفوذ و توطئه بوده و این بار عفاف و حجاب را نشانه گرفته اند و لذا لازم است در این مرحله نیز با رعایت حجاب و عفاف علاوه بر عمل به توصیه شهدا توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی  شهدا را در اوج عبودیت و عبادت توصیف کرد و گفت:نماز اول وقت و بجا آوردن فرضیه نماز از خصوصیت اصلی شهدا بوده و این سرمایه و درسی است که سهدا با نثار جان و اهدای خون خود به ما دادند و ما باید راه انان را ادامه دهیم.

شهید امیر رضا فقیری بیرامی جمعی گروه توپخانه ۶۰ رسالت نیروی زمینی سپاه پاسداران و متولد ۲۷ تیر ماه سال ۱۳۸۲ در روستای بایرام در بخش مرکزی اسکو است که سال گذشته ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ درحین انجام ماموریت و در دفاع از تمامیت ارضی کشور در منطقه عملیاتی شمالغرب به مقام شهادت رسید.

برچسب ها: شهدا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار