پدر شهید محسن حججی:

امنیت امروز، رهاورد فداکاری دیروز شهیدان است

پدر شهید محسن حججی گفت:امنیت امروز کشور را مدیون شهدایی هستیم که بی باکانه در راه اسلام و انقلاب جان فشانی کردند.

امنیت امروز، رهاورد فداکاری دیروز شهیدان استمحمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:آنچه باعث شد تا شهدا پا در میدان مجاهدت بگذارند، چیزی جز عشق به میهن، قرآن و اسلام نبوده و امروزه امنیت و آرامش کشور حاصل ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم است.

او افزود:برگزاری یادواره شهدا مرهمی است بر دل‌های خانواده شهیدان تا بار دیگر خاطرات مجاهدت‌ها و فداکاری‌های فرزندانشان به دنیا مخابره شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ رسول میر باقری نیز در خصوص ارزش والای شهیدان گفت:ارزش و مقام شهدای انقلاب اسلامی کمتر شهدای فتح، چون یاسر و سمیه نیست و امروز وظیفه همه ما این است که خاک شهدا را توتیای چشم خود کنیم و رشادت‌های آنان را فراموش نکنیم.

میر باقری ملاک رفتار شهدا را رفتار خدا پسندانه دانست و گفت:اولین و بزرگ‌ترین هدیه خداوند به شهدا آن است که محبت خود را در دل‌های آنان جاری کرده و به دین سبب اراده و عملشان رنگ و بوی خدایی میگیرد.

دهمین یادواره ۴۶ شهید منتسب به روستا‌های کجان، خاروان، صالح آباد و شهدای مدافع حرم با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین با نوای مداح جبهه‌های مقاومت، حاج حسن خاکسار و شعر خوانی شاعر اهل بیت (ع) کربلایی سیامک رجاور در مسجد جامع چهارده معصوم روستای کجان برگزار شد.

انتهای پیام/ف

امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

برچسب ها: شهادت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.