بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قزوین

در نشست  مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با مدیر کل بیمه سلامت این استان وضعیت بیمه شدگان پناهندگان و مهاجرین بررسی شد.

طریقی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در نشستی با حضور قجر بیگی مدیرکل بیمه سلامت استان  در خصوص هماهنگی و بر طرف نمودن مشکلات بین دستگاهی برای بیمه شدگان اتباع خارجی به خصوص اقشار آسیب پذیر و سایر پناهندگان و مهاجرین گفتگو کردند.
طریقی در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر کل بیمه سلامت  در راستای ساماندهی وضعیت بیمه اتباع خارجی در خصوص چالش‌ها و مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
طریقی خدمات ارائه شده به پناهندگان و مهاجرین خارجی توسط جمهوری اسلامی ایران را در دنیا کم نظیر خواند و گفت بر اساس آموزه های دینی و دستورات بالادستی ارائه خدمات به اتباع خارجی مجاز در دستور کار قرار دارد.

در این دیدار قجر بیگی نیز از اهتمام و همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در امر ساماندهی این قشر خصوصا در امور بیمه ای تقدیر و تشکر نمود و گفت این اداره کل بر اساس دستور العمل های ابلاغی نسبت به بیمه نمودن اتباع خارجی مجاز و پناهندگان ، بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان ملی مهاجرت و این سازمان اقدام می نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار