ضرورت تخصیص اعتبار برای تکمیل خط ریلی در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تختصیص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی و رفاه حال شهروندان در استان باید در اولویت قرار گیرد.

بهمن میری با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهر‌ها و روستا‌های تابعه استان، افزود: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار، کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به علت عدم توسعه در حوزه راه‌ها در بن‌بست قرار گرفته، اضافه کرد: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محور‌های مواصلاتی و ایجاد کریدور‌های ارتباطی از ضروریات است.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشور‌های دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

میری با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهر‌ها و روستا‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: اهم مطالبات شهر‌ها و روستا‌های شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیر‌های روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستا‌های واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار