تعامل بین اعضای شورا و تعامل شورا‌ها با دهیاران کلید پیشرفت روستا‌ها

فرماندار بناب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های شهرستان بابیان اینکه تعامل بین اعضای شورا و تعامل شورا‌ها با دهیاران کلید پیشرفت روستا‌ها است گفت: کسب رتبه برتر استان توسط شورای شهرستان بناب مایه افتخار است.

 رضا لعلی با تبریک به شورای شهرستان جهت کسب رتبه اول شورای شهرستان‌های آذربایجان شرقی گفت:شهرستان بناب دارای ۲۷ روستاست که ۱۷ روستای آن دارای شورا، ۹ روستا به دلیل نرسیدن به حد نصاب ثبت نامی و ۱ روستا نیز به دلیل جمعیت کم فاقد شورا هستند که زیر نظر شورای بخش هستند.

وی افزود:کار دهیاران و شورا بسیار سخت‌تر از ما هست و به همین خاطر در جهت پیشبرد اهداف و پیشرفت روستا‌ها اعضای شورا باید با هم تعامل داشته باشند و به تبع آن با دهیار تعامل نمایند.

وی در پایان با ابراز تاسف از اقدامات اعضای برخی شورای اسلامی روستاها گفت: زمانی که شورای یک روستا به همراه جمعی از اهالی به فرمانداری مراجعه و تجمع میکند این یعنی شورا مقبولیت لازم را در بین مردم برای خودش نتوانسته جذب کند لذا تاکید میکنم فرمانداری همیشه محل مراجعه و مطالبات به حق مردم است و ما نیز خادم مردم هستیم و در وهله اول اگر شورایی مراجعه کرده و نتوانست جواب درستی بگیرد آنموقع حق دارد با جمعی از اهالی برای مطالبه مراجعه نماید.

برچسب ها: شورا ، دهیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.