بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد

فرماندار اشنویه بر اهمیت و اولویت صدور اسناداراضی‌کشاورزی تأکید کرد و گفت: پارسال بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در این شهرستان صادر شده است.

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال با موضوع تثبیت اراضی‌کشاورزی، گفت: پارسال هزار و ۲۴۰ سندمالکیت‌زراعی در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: در این مدت ۳ هزار و ۷۸ پرونده ثبت و ۲ هزار و ۱۵۰ رأی هیئت قانون صادر شده که منجر به صدور هزار و ۲۴۰ سندمالکیت شده است.

ترابی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی‌کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر اداره‌های جهادکشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرآیند صدور اسناد خواستار شد.

وی با اشاره به رفع موانع سنددارکردن اراضی‌کشاورزی به‌منظور ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سندرسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید نمود.

اقبال‌جو دادستان عمومی و انقلاب اشنویه هم در این جلسه توجه به حقوق‌بیت‌المال را از اولویت‌های اساسی عنوان کرد و گفت: باید مدیران و مسئولان از حقوق‌بیت‌المال صیانت کنند.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، رؤسای جهادکشاورزی، ثبت اسناد و شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرآیندکاری صدور اسنادکشاورزی را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.