دیدار مسئولان با ارتشیان و پاسداران کبودراهنگ

به مناسبت روز ارتش و در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از ️مسئولان شهرستان با ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ دیدار کردند.

 در این دیدار امام جمعه کبودراهنگ گفت:️ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر پرچم ولایت به عنوان بازوی قدرتمند نظام با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه از کیان و شرف کشور و ملت دفاع کرده است.

حجت الاسلام باقری با تبریک موفقیت عملیات تنبیهی وعده صادق، از نظامیان هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

مسلم غلامی، فرماندار کبودراهنگ هم گفت: ️سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند. 

امیر پرویز مرادبکی، ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه کبودراهنگ هم به آمادگی کامل این نیرو اشاره کرد و گفت: امروز این نیرو با توکل بر خداوند متعال، درایت رهبر معظم انقلاب، تلاش نظامیان و تجهیزات بروز شده به دست جوانان این مرز و بوم، در آمادگی کامل قرار دارد و اجازه نخواهد داد دشمنان نگاه چپ به این کشور اسلامی داشته باشند.

سرهنگ سوری، فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ هم گفت: سپاه پاسداران با وجود نیرو‌های انقلابی همیشه در همه زمان در کنار مردم است و در عملیات تنبیهی وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد و این نشان دهنده از آمادگی نظامیان انقلابی کشور است.

برچسب ها: روز ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.