راهداران و امداد گران دهها خودروی گرفتار در كولاك جاده تازه احداث اردبیل -سرچم رانجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛فرمانداركوثر با اشاره به گرفتار شدن دهها خودرو ازجمله یك اتوبوس در برف و كولاك این جاده گفت: با تلاش نیروهای امدادی خودروهای گرفتار در برف و كولاك نجات یافتند.

سیدسعداله رئیس ساداتی كه خود درجریان امدادرسانی به این خودروها حضور داشت افزود : این خودروها در منطقه كجل درحوزه قزل اوزن جاده اردبیل -سرچم بدلیل كولاك شدید و بارش برف امكان تردد را نداشتند و با تلاش راهداران وامدادگران از این منطقه عبورداده شدند.

وی با اشاره به اینكه این حادثه در كیلومتر 120این محور و به دلیل لغزنده بودن جاده و كولاك رخ داده بود، گفت : در این حادثه همچنین دهها سواری و خودروی سنگین گرفتار شده بودند كه با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه نجات یافتند.

رئیس ساداتی با اشاره به اینكه بارش پراكنده برف در جاده های این شهرستان ادامه داشته و عبور و مرور وسائط نقلیه دراین محورهای مواصلاتی درحال انجام است گفت : باتوجه به بارش برف در جاده های برفگیر و كوهستانی ، راهداران اقدام به نمك پاشی و برفروبی در این مناطق كرده اند.

 فرماندار کوثر همچنین افزود: باوجود فعالیت گسترده عوامل راهداری هنوز جاده ارتباطی بیش ازپنجاه درصد روستاهای شهرستان كوثر مسدود وتلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.