پیشرفت ۶۲ درصدی کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل با ۶۲ درصد پیشرفت ، در حال تکمیل است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی طرح  تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در دست اجرا است.

بهزاد شاهسوندی افزود: کمربندی جنوب غرب اصفهان در ایجاد ارتباط بین استان‌ها و شهر‌های جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت بوده و این کمربندی از جمله طرحهای اولویت‌دار اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان محسوب می‌شود.

او افزود: در حال حاضر طرح تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است که از ابتدای شروع   تا کنون مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی این طرح ، اضافه کرد: با توجه به برآورد‌های به‌عمل‌آمده جهت اتمام طرح «تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل» به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او گفت: تا کنون ۴۰۰ تن میلگرد، ۵۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۲۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و پنج هزار مترمکعب بتن ریزی اجرا شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار