اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است

استاندار سمنان گفت: هزار و ۶۵۰ هکتار زمین برای واگذاری به واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت در استان پیش‌بینی شد که اولویت اجرا در این طرح و همچنین نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه‌های ویلایی است.

هاشمی  در مراسم جشن واگذاری ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی و هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت برای استان سمنان  گفت: به‌عنوان نمونه صددرصد خانه‌های ساخته شده در طرح جوانی جمعیت دامغان ویلایی است و در نقاط دیگر هم به ساخت خانه ویلایی تاکید می‌شود.

وی بیان کرد: پنج هزار و ۳۷۰ نفر از ساکنان استان سمنان واجد شرایط تحویل زمین رایگان طرح جوانی جمعیت هستند که تاکنون هزار و ۷۳۲ قطعه زمین تحویل داده شده است و امشب نیز هزار و ۱۵۸ قطعه دیگر که اغلب در بهترین نقاط شهر و روستاهای استان قرار دارد به واجدین شرایط واگذار می‌شود.

استاندار سمنان به تاکید دولت سیزدهم برای ساخت خانه در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرها و واحدهای مسکونی روستایی با همراهی بنیاد مسکن اشاره کرد وگفت: طبق برنامه قرار است ۶۰ هزار خانه در گلستان ساخته شود که از این تعداد ۳۰ هزار خانه در شهر جدید ایوانکی و بقیه در ۱۹ شهر و بخش و روستای استان ساخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.