استاندار سمنان:

سمنان در ویلایی‌سازی طرح نهضت ملی مسکن پیشرو کشور است

هاشمی گفت: سمنان با آغاز عملیات اجرایی احداث بالغ بر یک هزار واحد مسکن ویلایی در دامغان، در شاخص ویلایی‌سازی طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین آغاز عملیات آماده سازی اراضی و ساخت ۳۰۶ واحد نهضت ملی مسکن شهر امیریه در شهرستان دامغان گفت: به خاطر اهمیت موضوع طرح نهضت ملی مسکن، امور در این حوزه به صورت مستقیم توسط شخص رییس جمهور پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن به صورت ویلایی به بحث ارتقاء نشاط اجتماعی نیز کمک شایانی می‌کند، یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان در حال احداث است.

وی ادامه داد: در بحث احداث مسکن در حوزه روستایی نیز با اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استان سمنان از میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار سمنان بیان کرد که در بحث تامین زمین نیز بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای تعهد نهضت ملی مسکن طی چهار سال در استان نیاز است که بالغ بر یک هزار و ۷۵۰ هکتار تاکنون تامین شده است.

وی با اشاره به آغاز آماده سازی اراضی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۰۶ واحد نهضت ملی مسکن در شهر امیریه دامغان، خاطرنشان کرد: تحقق رشد اقتصادی، راه اندازی واحد‌های راکد، نیروگاه خورشیدی، اقدامات و طرح‌های حوزه راهسازی، از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در شهرستان دامغان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار