در مراسمی حجت الاسلام اکبری به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان سمنان معرفی شد.

در  مراسمی با قدردانی از خدمات محمدجعفر عبداللهی رییس کل سابق دادگستری استان سمنان ، حجت الاسلام اکبری به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان سمنان معرفی شد. 

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در این مراسم محور قرار دادن قانون اساسی ، امنیت جامعه و برآورده شدن انتظارات مردم را از ملاک‌های قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: عملکرد قوه قضاییه باید طوری باشد که مشارکت مردم در چرخه تولید افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی تاکید کرد : مبارزه با فساد از مهم‌ترین برنامه های امسال دستگاه قضا است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم در این جلسه با تبریک اقدام غرور انگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی گفت: نیرو‌های سپاه کشورمان توانستند جلوه‌ای از اقتدار و شکوه خود را در دفع هر گونه تهدید و دست درازی به خاک پاک ایران اسلامی در دیدگاه جهانیان به تصویر بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی خدمت به مردم را وظیفه مسئولان دانست و در دسترس بودن قضات را یکی از اولویت‌های جامعه عنوان کردو گفت: کرامت انسانی افراد در قوه قضاییه باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: خدمت رسانی و گره گشایی کار مردم فرصتی است که برای دستگاه قضا ایجاد شده و باید ازآن استفاده کنند.

استاندار سمنان هم در این مراسم گفت: با حمایت‌های دستگاه قضا و طبق آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی استان سمنان جز امن‌ترین استان‌های کشور شناخته شده است.

سید محمدرضا هاشمی همچنین به اقدام غرور انگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل اشاره کرد و گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق مطالبه مردم در پاسخگویی محکم و انتقام سخت از رژیم صهیونیستی قدردانی میکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان هم اشاره کردو گفت: با حمایت دستگاه قضایی بیش از ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به چرخه تولید برگشت و قرار است در سفر آتی رئیس جمهور به سمنان جشن احیای این واحد‌ها برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.