فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد نیرو‌های مسلح ما همیشه آماده پاسخگویی به هر تهدیدی در هر مکان و زمان هستند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: نیرو‌های مسلح ما همیشه آماده پاسخگویی به هر تهدیدی فارغ از سطح آن در هر مکان و زمان هستند.

به گزارش المیادین، حیدری ادامه داد: پاسخ ایران به اندازه پاسخ رژیم دروغین صهیونیستی قاطع و قوی خواهد بود. ما همیشه حافظ مردم خود خواهیم بود و عزت کشورمان را حفظ خواهیم کرد.

او همچنین تاکید کرد: نیرو‌های مسلح مکمل یکدیگر و متحد هستند و عملیاتی که انجام شد اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا و پاسخی قاطع به شعار‌های توخالی و سر و صدای استکبار جهانی توسط نیرو‌های مسلح بود. 

دریادار حمزه علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان نیز در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: ارتش ایران و تمامی نیرو‌های مسلح کشور آماده و در بالاترین سطوح آمادگی رزمی هستند. ما به هر نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخ کوبنده خواهیم داد و آمادگی ما در زمین، دریا و هوا بالاست.

او با تاکید بر اینکه حفظ استقلال و حاکمیت کشور وظیفه ماست و در حد توان خود این کار را انجام خواهیم داد، افزود: نیروی دریایی در آب‌های آزاد و همه جا برای دفاع از منافع ایران حضور دارند.

کاویانی با اشاره به اینکه توانمندی‌های ایران بالا و مخرب است و هر دشمنی را که به فکر حمله به ایران باشد پشیمان می‌کند، ادامه داد: نیرو‌های مسلح هوشیار هستند و از اهداف انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

در همین راستا «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران امروز سه‌شنبه تأیید کرد که کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با واکنش گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

 ایران شنبه گذشته در حمله مستقیم به رژیم اشغالگر که در واکنش به بمباران ساختمان کنسولگری ایران در دمشق بود، ده‌ها پهپاد و موشک را به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
درود بر سپاه و ارتش
آخرین اخبار