دیدار مسئولان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان

مسئولان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان ظهر امروز با حضور در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با آیت‌الله محامی دیدار و به گفتگو پرداختند.

 روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در این دیدار  ضمن تبریک عید سعید فطر و تسلیت شهادت مدافعان امنیت عنوان کرد: شهدا به ضیافت ویژه الهی رفتند اما نبودشان جامعه ما عزادار کرده که نام و یاد آن‌ها را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال درخواست توفیق جهت ادامه راه آن‌ها را داریم.

امام جمعه زاهدان افزود: مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی ما هم باید از نیروها پشتیبانی کرده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن‌ها را تهیه کنند و با رصد و اشراف اطلاعاتی از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند و انتقام خون این شهدا را گرفته و مجازات سختی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین ماجراجویی‌هایی نباشیم‌.
وی عنوان کرد: تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در عقیدتی  وسیاسی فرماندهی انتظامی استان جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم رشد و توسعه کمی و کیفی پیدا کرده و شاهد اثربخشی بیشتر این فعالیت‌ها در بین نیروها باشیم‌.
آیت‌الله محامی اظهار کرد: در حوزه آموزش‌ها باید محورهای مختلف کار را مشخص کنید و برای هر کدام بسته آموزشی در سطوح مختلف را در اختیار داشته باشید به گونه‌ای که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد تا هر یک از نیروها با شرکت در این دوره‌ها حداقل به صورت اجمالی اطلاعاتی کسب کند.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ارائه محتواهای آموزشی سرفصل‌ها باید مشخص باشند تا مشخص شود چه موضوعاتی ارائه شده و هر سال موضوعات جدید برای ارائه آماده باشد.

وی گفت: آموزش‌ها باید دارای اثرگذاری باشد و طبق بیانات مقام معظم رهبری معیار و سنجه در فعالیت‌های فرهنگی خروجی کار است و باید مشخص شود که تأثیر برگزاری دوره‌های عقیدتی و سیاسی روی نیروها چگونه بوده و چه مقدار به اهداف برنامه‌ریزی شده دست پیدا کرده‌اید.

آیت‌الله محامی ادامه داد: تاثیرگذاری دوره‌‌های برگزار شده باید قالب بر فضای عمومی نیروها باشد تا مردم رو به رشد بودن نیروها را مشاهده کنند و این زمانی احساس می‌شود که شیوه عملکرد نیروها در ارتباط با مردم متفاوت شود و در این صورت اگر ذهنیت منفی نسبت به نیروی انتظامی وجود داشته باشد این حالت از بین می‌رود و نیروی انتظامی را گروه خدمتگزار خود می‌دانند و همواره حامی و پشتیبان او خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار