امروز گفتمان مقاومت یک فرهنگ رایج بین امت اسلامی شده است

انقلاب اسلامی استقامت و مقاومت مقابل استکبار را به مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان نیز آموزش داده اند و امروز گفتمان مقاومت یک فرهنگ رایج بین امت اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی گفت: استقامت مردم ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و این استقامت و مقاومت را امروز به مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان نیز آموزش داده اند و امروز گفتمان مقاومت یک فرهنگ رایج بین امت اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان این که هر انقلاب و هر نهضتی انجامش کار بزرگی است، اما ماندگاری و حفظ آن انقلاب و نهضت بسیار دشوارتر است افزود: اکثر انقلاب‌ها و نهضت‌های دینی خوب شروع شده، اما در ادامه گرفتار آسیب و لغزش شده اند، اما اولین انقلابی که با فرهنگ دینی آغاز شد و بیش از ۴۵ سال با تمام مشکلات پایدار ماند انقلاب اسلامی ایران بود.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اذعان دارند که ۲ عامل مهم رهبری الهی رهبر حکیم و فرزانه که مسلط بر همه راهبردهاست و نیز امت ولایتمدار و با بصیرت، انقلاب اسلامی را با قدرت به پیش می‌برد تا جبهه استکبار را کامل نابود کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم، عامل قدرت انقلاب هستند و دشمن به وجود این قدرت عظیم پی برده است و می‌داند که مادامی که این مردم با استقامت و با بصیرت پشت انقلاب هستند این انقلاب بیمه است و هیچ گاه متوقف نمی‌شود لذا تمام تلاش دشمن این است که این عامل اقتدار انقلاب یعنی مردم را از انقلاب بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.