دو تصادف با ۷ مصدوم در گرگان و علی آباد کتول

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به دو تصادف در گرگان و علی آباد کتول گفت: در این دو حادثه ۷ نفر مصدوم شدند و به مرکز درمانی انتقال یافتند.

 رضا حاجیلری با اشاره به افزایش تردد‌ها در تعطیلات عید فطر گفت: ساعت ۲۳:۷ پنجشنبه ۲۳ فروردین، مرکز ۱۱۲ استان تیم پایگاه زیارت را برای پوشش حادثه تصادف دو خودروی پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ به جاده ناهارخوران گرگان اعزام کرد.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: این دو خودرو ۸ سرنشین داشتند که ۳ نفر از آنها مصدوم شدند. نجاتگران با انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال دادند.

وی ادامه داد: ساعت ۱:۱۱ بامداد امروز جمعه، تصادف دیگری در دهنه زرین گل علی آباد کتول، منطقه جنگلی توسکایی به وقوع پیوست که در پی انحراف از مسیر پژو روآ و تصادف با موانع اطراف جاده ۴ نفر مصدوم شدند. 

حاجیلری خاطر نشان کرد: نجاتگران یکی از مصدومین که محبوس در خودرو شده بود را با ابزار نجات رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی تصریح کرد: پس از آن انجام اقدامات اولیه، نجاتگران هلال‌احمر یک مصدوم را به بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول انتقال دادندو ۳ مصدوم هم توسط اورژانس انتقال داده شد.

وی در پایان از مسافرینی که در حال بازگشت به شهر‌های خود هستند خواست برای حفظ جان خود و خانواده با آرامش و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

برچسب ها: تصادف ، واژگونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.