تردد انواع تریلی و کامیون در محور کوهسرخ به کاشمر ممنوع شد

فرمانده پلیس‌راه کوهسرخ از ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلی و کامیون در محور کوهسرخ به کاشمر همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد.

محمد میرزابیگی فرمانده پلیس‌راه کوهسرخ گفت: با دستور ریاست حوزه قضایی و پیرو مصوبه شورای ترافیک شهرستان کوهسرخ با توجه به پیش‌بینی افزایش تردد خودرو‌ها و متعاقباً حضور گردشگران در ایام تعطیلات پیش رو در محور کوهستانی کوهسرخ به کاشمر تردد انواع تریلر و کامیون در تعطیلات عید فطر ممنوع خواهد بود.

او افزود: این ممنوعیت با هدف پیشگیری از وقوع سوانح جاده‌ای و کنترل ترافیک اعمال شده و بر اساس آن هرگونه تردد خودرو‌های سنگین از ساعت ۱۴ امروز ۲۱ فروردین تا ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ در محور کوهسرخ به کاشمر ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه کوهسرخ ادامه داد: ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود و پلیس‌راه شهرستان مسئول نظارت بر تردد بوده در صورت مشاهده با متخلفان برابر مقررات برخورد قاطع قانونی انجام می‌شود.

میرزابیگی با اشاره به اینکه محور کوهسرخ به کاشمر به دلیل کوهستانی بودن و عرض کم جاده فاقد استاندارد است، از رانندگان خواست هنگام تردد در این محور ضمن رعایت سرعت مطمئنه نکات ایمنی را رعایت کنند.

برچسب ها: تردد تریلی ، کوهسرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.