استاندار یزد گفت: بهره مندی از نقطه نظرات روحانیون و اساتید حوزه در موضوعات مختلف نقش مهمی برای برنامه ریزی بهتر در استان خواهد داشت.

فاطمی استاندار یزد در دیدار جمعی از طلاب و اساتید در مسجد امام کاظم (ع) این حوزه برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مواردی که ما به جِد در استان دنبال می‌کنیم حضور در جمع نخبگان و برگزیدگان استان است.

وی در نشست هم اندیشی با علما و روحانیون مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه، به تعامل با اساتید و تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم به ویژه در استان یزد پرداخت.

فاطمی افزود: استفاده و بهره مندی از نقطه نظرات روحانیون و اساتید حوزه در موضوعات مختلف قطعا نقش مهمی برای برنامه ریزی بهتر در استان خواهد داشت.

فاطمی اظهار داشت: استان یزد استانی نخبه پرور و روحانیت و اساتید حوزه علمیه از جمله نخبگان و فرهیختگان این حوزه می‌باشند که همواره نقطه نظرات قابل توجهی در موضوعات و مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ارائه می‌نمایند.

او گفت: در این جلسه سوالات، انتقادات و پیشنهادات مفیدی که بعضا از جانب مردم به دست این عزیزان رسیده بود، مطرح شد که امیدواریم این هم اندیشی و نشست‌ها برای رشد و توسعه استان و رفع مشکلات و معضلات پیش رو، مفید واقع گردد. 

در پایان این مراسم استاندار پس از استماع مسائل و مشکلات طلاب و روحانیون حوزه علمیه در خصوص موضوعات مختلف، به برخی از سوالات آنان پاسخ و قول مساعدت و پیگیری داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.