کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیران اهری در جشن گلریزان

دادستان عمومی و انقلاب اهر از کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیران در جشن گلریزان این شهرستان خبر داد.

 فاضلی در مراسم جشن گلریزان شهرستان اهر گفت: با کمک خیران و مسئولان ادارات و معادن این شهرستان حدود ۲۰ میلیارد ریال جمع آوری شد که این مبلغ برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی که نیازمند مساعدت هستند تخصیص داده خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: طی امسال نیازمند کمک ۹۰ میلیارد ریال برای آزادی ۳۱ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی این شهرستان هستیم.

 حمیدیان افزود: سال گذشته به همت ستاد دیه استان آذربایجان شرقی و خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان و هفت حوزه تابعه قضایی که در زندان اهر هستند در مجموع چهار میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شد که از این مبلغ حدود سه میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۸۱۴ میلیون تومان نیز در قالب وام کم بهره برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد هزینه شد.

وی با اشاره به آزادی ۱۳۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی شهرستان اهر در سال گذشته خاطرنشان کرد: از این تعداد زندانیان آزاد شده ۶۸ نفر از طریق جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال کمک خیران در جشن گلریزان و کمک ستاد دیه استان آذربایجان شرقی از زندان رهایی یافتند و ۶۸ نفر دیگر از طریق کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان و خیران در طول سال به خانه بازگشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار