خیران و سخاوتمندان بنابی در دومین جشن گلریزان ویژه بیماران صعب العلاج و سرطانی افراد نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به همراه یک قطعه زمین مسکونی جمع آوری کردند.

فرماندار بناب در این مراسم از همشهریان و خیرین گرانقدر و همیشه در صحنه خواست که حمایت همه جانبه خود را اعلام کنند گفت: در وهله اول از خدا رزق و روزی بخواهید و در وهله بعدی کلیدی برای انجام کار خیر چرا که هستند بسیار افرادی که دارایی زیادی دارند، اما نمی توانند در کار خیر و نیک سهیم باشند، در کار خیر و حمایت از بیماران نیازمند از هم سبقت بگیرید که در قرآن نیز دستگیری از نیازمندان سفارش شده است.

رضا لعلی با اشاره به کمک‌های خیران امسال را در مقایسه با جشن گلریزان سال قبل که با ۳۰ درصد افزایش مردمی عنوان کرد و افزود:در حال حاضر ۲۵۸ بیمار سرطانی تحت پوشش این خیریه هستند که هزینه‌های درمانی آنان از محل برگزاری جشن گلریزان تامین می‌شود.

وی افزود:تهیه دارو و تامین تجهیزات پزشکی و خدمات پرستاری اولویت مهم این موسسه است که در این رابطه چشم یاری به کمک نیکوکاران دوخته ایم.

موسسه خیریه بیماران سرطانی موعود شهرستان بناب در سال ۱۴۰۰ به ثبت رسید و در حال حاضر بیش از ۲۵۸ بیمار سرطانی و صعب العلاج را تحت پوشش درمانی دارد و به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی به‌منظور شناسایی خیرین و ساماندهی و هدایت مشارکت‌های مردمی در حوزه سلامت و ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه به محرومان، نیازمندان و بیماران فعالیت می‌کند و اعضای این مؤسسه متشکل از دانش‌آموختگان بهداشت و درمان، پزشکان، پیراپزشکان، متخصصان امور بهداشتی و درمانی، فرهنگیان، معتمدان و فرهیختگان هستند که بخشی از اوقات کاری خود را وقف این موسسه می‌کنند.

امسال جشن گلریزان با حضور چهره‌های پیشکسوت ورزشی و هنری همچون بازیگران شبکه استانی سهند و اجرای صحنه‌های از عشق و علاقه و همراهی مردم به ویژه شهروندان بنابی برای کمک به هم نوعان خود رقم خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.