خادمیاران رضوی در کاشان به برکت روضه رضا و کرامت نذر شفا و رضا از بیماران صعب‌العلاج دلجویی می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود دعاخوان مسئول کانون محله‌ای امیر المومنین (ع) گفت: شماری از خادمیاران این کانون با حضور در منزل بیماری که سال‌ها خانه نشین شده است ضمن اهدای تبرکات رضوی، پرداخت کمک هزینه ۹۰۰ هزار تومانی درمانی و اعطای مواد پروتئینی از این بیمار عیادت و دلجویی کردند.

وی با اشاره به عیادت مستمر و ماهانه خادمیاران رضوی کانون امیر المومنین (ع) از بیماران صعب‌العلاج در بیمارستان و خانه افزود: از ابتدای امسال تا کنون خادمیاران این کانون از حدود ۴۰ بیمار عیادت و به خانواده هر بیمار علاوه بر اهدای تبرکات رضوی مبلغ ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه دارو و درمان و مواد غذایی اعطا کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: خادمیاران رضوی این کانون با ذکر توسل به ائمه معصومین (ع) و مرثیه خوانی خادمیار مداح کانون امیر المومنین (ع) در قالب پویش روضه رضا نیز روحیه امید و شادابی را به این بیماران صعب‌العلاج هدیه می‌کنند.

به گفته وی با استناد به کلام گوهر معصومین که «عیادت از بیمار زیارت خداست» خادمیاران رضوی در این کانون هر هفته با تکیه بر روحیه علوی و کرامت و رافت رضوی از بیماران عیادت می‌کنند و عامل انبساط خاطر و افزایش روحیه صبر و مقاومت در آن‌ها بر درد و بیماری و مراحل درمان می‌شوند.

کانون امیر المومنین (ع) دارای ۳۰ خادمیار رضوی است که پنج نفر آن از خواهران خادمیار هستند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار