پیشرفت ۳۰ درصدی بیمارستان چرام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۳۰ درصدی بیمارستان چرام خبر داد.

حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده درمجلس شورای اسلامی ،فرماندار و جمعی از مسئولان علوم پزشکی از بیمارستان درحال ساخت شهرستان چرام بازدید کردند.

جاودان سیرت با بیان اینکه این بیمارستان با زیربنای ۴ هزار و ۶۵۰ متر مربع در سه طبقه در حال ساخت است گفت: تاکنون برای این بیمارستان حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده مسئولان استانی و در سفر دوم هیات دولت ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که تاکنون حدود ۱۴ میلیارد آن هزینه شده است.

دکتر جاودان سیرت با بیان اینکه به زودی مرحله سوم بیمارستان چرام شروع می شود ادامه داد: مجموعه دانشگاه تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا هر چه سریع تر مردم از خدمات بیمارستان بهرمند می شوند.

وی در ادامه درپاسخ به مطالبات مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام گفت: برای مساعدت حال مردم تاپایان فصل بهار ،بخش دیالیز این شهرستان راه اندازی خواهد شد تا بیماران نیازمند مجبور به رفتن به شهرستان کهگیلویه نباشند ؛ همچنین کارساخت خانه بهداشت بلدان نیز به زودی با مشخص شدن پیمانکار اجرایی خواهد شد ؛ لازم به ذکراست که تکمیل اورژانس شهرستان چرام نیز درصورت تامین اعتبارلازم که درحال حاضر در دست پیگیری می باشد انجام خواهد شد.

حجت الاسلام موحد نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی هم گفت: باامید به خدا تمام تلاش و همت خودرا برای رایزنی متوازن با مسئولان حوزه وزارت نفت و وزارت بهداشت برای ادامه تامین اعتبار بیمارستان چرام خواهم داشت.
بیمارستان چرام با ۳۲ تخت خواب در سال ۱۳۹۵ کلنگ زنی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.