بهزاد شمسالدینی گفت: این بانک بر اساس سیاستهای کلان خود و با برنامهریزیهای صورت گرفته در خصوص ارتقا و تقویت سامانههای بانکی، به دنبال ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و مخاطبان خود است.
مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان فارس عنوان کرد: در راستای سیاستهای دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل ارائه خدمات، بانک قرضالحسنه مهر ایران با هدف صرفهجویی در زمان و هزینه مشتریان و همچنین افزایش شمولیت مالی، در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری پیشگام بوده است.
شمسالدینی، راهاندازی سامانههای افتتاح حساب آنلاین، وام آنلاین، سفته الکترونیک و اپلیکیشن کیوبانک را بهعنوان تعدادی از اقدامات شاخص بانک در حوزه خدمات غیرحضوری برشمرد.
مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: بانک با داشتن ۲۱ شعبه در سطح استان در سال ۱۴۰۲ و رساندن منابع خود به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال، موفق شد رشد ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کند.
او افزود: در شاخص تعداد مشتریان در سال ۱۴۰۲ با افتتاح حساب ۲۳۵هزار فقره رشد ۸۵ درصدی را تجربه کردیم و بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته مبنی بر افزایش سهم حساب جاری در پرتفوی استان، توانستیم رشد ۷۸ درصدی رشد سپردههای جاری و ۲۶۰ درصدی در کارتخوانهای فروشگاهی را رقم بزنیم.
شمسالدینی عنوان کرد: از ۲۳۵ هزار سپرده افتتاح شده در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۶۷ هزار فقره بهصورت آنلاین انجام شده و استان رشد ۱۹۰ درصدی داشته است، در این بازه زمانی تعداد ۱۲۱ هزار فقره وام قرضالحسنه به ارزش ۸۰ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در بخشهای مختلف پرداخت شده که از این تعداد ۷۲ هزار فقره بهصورت کاملا آنلاین پرداخت شده است.
او اظهار داشت: همچنین ۱۲ هزار فقره وام کالاکارت نیز در راستای حمایت از تولیدات ایرانی و در راستای افزایش قدرت خرید شهروندان پرداخت شده است.
شمسالدینی خبر داد: بانک قرضالحسنه مهر ایران در راستای سیاستهای کلان خود مبنی بر ترویج سنت حسنه ازدواج و فرزندآوری تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در استان فارس پرداخت کرده است.
او گفت: تجهیز ۱۵ مدرسه در منطقه محروم رامجرد شهرستان مرودشت اقدامی است که در حوزه مسئولیت اجتماعی بانک و با نگرش ویژه مدیران ارشد بانک در استان فارس رقم خورد.