معاون اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بزرگترین محافل قرآنی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ فروردین در مدارس خبرداد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در گفتگوی زنده رادیویی با برنامه صبح دنا گفت: بزرگترین رویداد قرآنی همزمان با سراسر کشور در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی استان در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ و در روز دوشنبه ۲۰ فروردین همزمان با ۲۸ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰صبح در مدارس دولتی استان برگزار می‌شود.

حجت دبیقی هدف از برگزاری این برنامه‌های قرآنی را شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدارس، ارتقا دانش قرآنی و انس هرچه بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان به قرآن و ایجاد فضای قرآنی در سطح مدارس عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این رویدا مهم قرآنی یک ساعت و نیم قبل از افطار در نمازخانه‌های مدارس، مساجد و حسینیه‌های نزدیک به مدارس برگزار خواهد شد افزود: در سطح شهرستان‌ها و مناطق این برنامه روز ۲۰ فروردین در یک مکان متمرکز برگزار می‌شود و در شهر یاسوج در حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در این برنامه زنده رادیویی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از فرهنگیان ودانش آموزان و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.