مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از کاهش ۲۳ درصدی جابجایی مسافران از طریق پایانه‌های مسافربری استان خبر داد و گفت: ۵۱ هزار و ۴۵ مسافر از ۲۵ اسفندماه گذشته تا ۱۴ فروردین ماه جاری جا به جا شدند.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از کاهش ۲۳ درصدی جابحایی مسافران از طریق پایانه‌های مسافربری این استان خبر داد و گفت: ۵۱ هزار و ۴۵ مسافر از ۲۵ اسفندماه گذشته تا ۱۴ فروردین ماه جاری توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری‌های کرایه جا به جا شدند.

حق لطفی افزود: این در حالی است که تعداد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های مسافربری استان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۶۶ هزار و ۴۲۱ نفر بود.

وی به تعداد تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی استان اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۳ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۶۸۲ دستگاه خودرو از آزادراه، بزرگراه و راه اصلی تردد داشتند که این میزان امسال با افزایش ۱۳ درصدی روبرو بود.

به گفته این مسئول، تعداد تردد خودرو‌ها از طریق مسیر‌های ارتباطی استان در روز ۱۴ فروردین ماه جاری یک میلیون و ۹۹ هزار و ۹۹۳ دستگاه بود که از طریق ۴۰ دستگاه ترددشمار نصب شده، به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین بیان کرد: کارشناسان حمل و نقل این اداره کل همچنین در طول ایام تعطیلات نوروزی به صورت مرتب و مستمر بر فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافر نظارت و کنترل داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار