عسکری:

روز قدس در سنندج متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود

فرماندار سنندج گفت: با توجه به اتفاقات امسال و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، راهپیمایی روز جهانی قدس باید متفاوت و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

 حسن عسکری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نقض فاحش حقوق بین‌الملل و تجاوز به حاکمیت ایران و سوریه است و این اقدامات نشان از ضعف و شکست‌های پی در پی این رژیم می‌باشد و بی شک توسط سپاه اسلام ضربه سختی را خواهد دید.

فرماندار سنندج با تاکید به اینکه روز جهانی قدس امسال باید متافاوت‌تر برگزار گردد خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تلنگری برای وجدان‌های خفته در جهان باشد.

فرماندار سنندج به ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد ضمن همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس همکاران و جامعه هدف خود را برای حضور حداکثری دعوت نمایند.

فرماندار سنندج از تشکیل کارگروهی برای تحقق شعار سال در شهرستان خبر داد و افزود: باید اولویت اول همه مدیران در سال جدید برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

اعلام زمان و مکان برگزاری راهپیمایی روز قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تجمع اولیه راهپیمایی در سنندج از ساعت ۹ و نیم در میدان آزادی خواهد بود و راهپیمایی روز جهانی قدس در پیاده راه فردوسی تا میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سادات گفت: در میدان آزادی سنندج میز خدمت ادارات و نیز غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی برپا خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیز در گزارشی از خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اقامت داشته اند و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۹۲ هزار مورد از مراکز گردشگری بازدید کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار