سرپرست بیمارستان امام علی (ع) بجنورد از انجام ۵۷۹ عمل جراحی اورژانسی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تا ۱۳ فروردین امسال خبر داد.

خدابنده گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۴۱ بیمار به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده اند که ۸۶۴ نفر از خدمات درمانی سرپایی و هزار و ۹۷۷ نفر نیز در اورژانس بستری شده اند.
وی با بیان اینکه در این بیمارستان بیماران و مراجعان از خدمات اورژانسی ویزیت، بستری، جراحی و تصویربرداری شامل سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن بهره‌مند شده‌اند، افزود: هزار و ۸۴۱ خدمات ویزیت تخصصی، هزار و ۵۹۳ خدمت سی تی اسکن، ۳۸۶ خدمت ام آر ای، ۲ هزار و ۹۵۲ خدمت رادیولوژی، هزار و ۸۵۴ خدمت آزمایشگاهی و ۹۴۷ خدمت سونوگرافی به ۳ هزار و ۷۱۴ نفر ارائه شده است.
وی با بیان اینکه اکنون ۱۱۶ نفر از بیماران در بخش‌ها بستری هستند، افزود: ۲۰ بیمار اورژانسی نیز در آی سی یو بستری و از خدمات تخصصی و ویژه بهره‌مند شده اند.
دکتر خدابنده با اشاره به اینکه بیمارستان امام علی (ع) بجنورد در ایام نوروزی فعال و با تمام ظرفیت به بیماران و مراجعان خدمت ارائه کرده است، گفت: پزشکان متخصص و همکاران ما با تمام توان در بیمارستان به صورت شیفت‌بندی خدمات مناسب را ارائه کردند.

برچسب ها: اورژانس ، سی تی اسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.