قانونگذار آمریکایی: ارسال تسلیحات به اسرائیل باید متوقف شود

قانونگذاران آمریکایی حمله رژیم صهیونیستی به امدادگران در غزه را محکوم کردند.

ادامه کشتار وحشیانه غیرنظامیان فلسطینی و نیز امدادگران به دست نظامیان صهیونیست باعث خشم جهانی علیه رژیم صهیونیستی شده به طوری که حتی در داخل کشور آمریکا که متحد نزدیک اسرائیل محسوب می‌شود نیز صدا‌های مخالف بلند شده است. 

به گزارش الجزیره، پرامیلا جایاپال، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا با محکوم کردن حمله ارتش اسرائیل به امدادگران در غزه که ۷ کشته برجای گذاشت، خواستار توقف فروش تسلیحات آمریکایی به تل آویو به دلیل استفاده در کشتار بی رویه غیرنظامیان شد. 

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: حمله وحشیانه هوایی اخیر نتانیاهو در غزه باعث کشته شدن امدادگران شجاع سازمان آشپزخانه مرکزی جهان شد. این امدادگران در حال ارسال مواد غذایی به فلسطینیان قحطی زده بودند. 

جمال بومن، یکی دیگر از قانونگذاران آمریکایی نیز با همدردی با مردم غزه، اعلام کرد: امدادگرانی که در حال ارائه خدمات به غیرنظامیان هستند نباید هدف حملات نظامی قرار گیرند. 

کریس ون هولاند، سناتور ایالت مریلند نیز با تقبیح حمله به امدادگران، تاکید کرد: امدادگران در کنار سایر غیرنظامیان نباید در فرآیند توزیع کمک‌ها در غزه جان خود را از دست بدهند.

گفتنی است آمریکا بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی اسرائیل در جنگ غزه به حساب می آید به طوری که علی رغم نسل کشی فلسطینیان واشنگتن به تازگی اقدام به ارسال بسته کمک های تسلیحاتی جدید حامل بمب های دو هزار پوندی به تل آویو کرده است. 

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار