اسکان حدود ۲۲ هزار نفر در مدارس استان کرمانشاه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان حدود ۲۲ هزار نفر در مدارس استان در نوروز امسال خبر داد.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۷۰۶ خانوار با ۲۱ هزار و ۹۴۱ نفر جمعیت در مدارس و خانه‌های معلم استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.

یاوری افزود: در نوروز امسال در مجموع ۴۱ هزار و ۶۸۸ نفر روز اسکان مسافران نوروزی در مدارس و خانه‌های معلم سطح استان کرمانشاه به ثبت رسید.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان و نیز بارندگی‌های بهاره کاهش آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس را نسبت به نوروز سال گذشته شاهد بودیم، گفت: نوروز سال گذشته در مجموع ۶۰۶۷ خانوار با ۲۵ هزار و ۳۷۳ نفر جمعیت، به میزان ۶۸ هزار و ۹۶۶ نفر روز در مدارس و خانه های معلم استان اسکان پیدا کرده بودند.

یاوری با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان تا پایان روز ۱۳ فروردین ادامه داشت، افزود: نوروز امسال ۸۵۰ کلاس درس در قالب ۱۲۳ مدرسه آماده میزبانی از مسافران نوروزی در مدارس استان کرمانشاه شده بود.

یاوری تصریح کرد: نوروز امسال ۲۰ پایگاه پذیرش اسکان و ۱۵ مهمانسرا و مرکز رفاهی آموزش و پرورش کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان آماده شده بودند.

یاوری یادآور شد: اسکان مسافران نوروزی در قالب سه گروه کلاس‌های ویژه، «الف» و «ب» صورت گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار