اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۲۵ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۲۵ مهمان نوروزی در مدارس استان در هفته نخست تعطیلات خبر داد و گفت : از ابتدای اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی (۲۷ اسفند) تاکنون نزدیک به ۲۲ هزار نفر روز در مدارس کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : ۸۵۰ کلاس درس در قالب ۱۲۳ مدرسه با ۳۴۱ عوامل اجرایی آماده میزبانی از مسافران نورزی در مدارس استان کرمانشاه است.

وی از آمادگی ۲۰ پایگاه پذیرش اسکان و ۱۵ مهمانسرا و مرکز رفاهی آموزش و پرورش کرمانشاه برای خدمت رسانی به مسافران نورزی استان خبر داد.

یاوری اسکان در مدارس آموزش و پرورش را برای عموم مردم آزاد دانست و بیان کرد: اسکان مسافران نوروزی در قالب سه گروه کلاس‌های ویژه، الف و ب صورت می‌پذیرد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه توضیح داد: گروه ویژه این طرح شامل ۲۱ کلاس و دارای تخت خواب، فرش و پتو، یخچال، تلویزیون و سایل گرمایشی و سرمایشی (حمام و دستشویی مشترک) است.

یاوری کلاس‌های گروه الف را مانند گروه ویژه، اما فاقد تخت خواب وگروه ب را دارای همه امکانات، اما با تلویزیون و یخچال مشترک دانست.

وی هزینه‌های اسکان کلاس‌های گروه ویژه را ۲۹۰، گروه الف را ۲۵۰ و گروه ب را ۱۵۰ هزار تومان اعلام و اظهار کرد: طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس کرمانشاه تا ۱۲ فرودین ماه اجرا می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار