امیرعبداللهیان: حمله به کنسولگری ایران عبور از همه تعهدات بین‌المللی است

وزیر امور خارجه سوریه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در مکالمه با وزیر خارجه کشورمان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در مکالمه با وزیر خارجه کشورمان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

دو وزیر در این تماس تلفنی ابعاد مختلف این جنایت را بررسی کردند. وزیر امور خارجه سوریه در این گفت‌وگو حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به شدیدترین عبارت محکوم کرد و آن را نقض فاحش مقررات بین‌المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین دانست.

امیرعبداللهیان نیز ضمن تشکر از حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گفت: نتانیاهو بدلیل شکست‌های پی در پی رژیم اسراییل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه طلبانه صهیونیست‌ها، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است.

امیرعبداللهیان حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون های بین المللی دانست و مسئولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
از سرگیری فعالیت بخش کنسولی ایران در سوریه غلط و اشتباه است چون به خاطر کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق امنیت ندارد و ارتش سوریه و دولت سوریه ناتوان دفاع از کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ایران تا به حال اقدامات اسرائیل را بی‌پاسخ نگذاشته است
۰۹:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است و ایران هم تاکنون کوتاهی کرده است.
آمریکا در حمله به کنسولگری ایران هیچ نقشی نداشت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
نه امریکا نه اروپا و نه اسراِِییل هیچ کدام پایبند به تعهدات بین المللی نیستند
زورگویی و قلدری رو باید با انتقام سخت گرفت طوری که نفس نتوانند بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا باید عواقب همکاری با اسرائیل رو تحمل کنه و هر کاری بکنن شریک جرم اوناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیستا تنها چیزی که حالیشون نیست قوانین و مقررات بین المللیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
باید در اولین فرصت حملات تلافی جویانه انجام بدیم و یکی از سرلشگرهای اونا رو بکشیم ولی بر عکس اونا مقررات جهانی رو رعایت کنیم البته اونا اگه بازم مقررات جهانی رو نادیده گرفتن دیگه مجبوریم مثل اونا مقررات بین المللی رو نادیده بگیریم و مقابله به مثل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
به شدیدترین وجه باید جواب داده بشه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی خانعلی زاده
۰۰:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
انتظار پاسخ قاطع داریم تو رو خدا بی جواب نمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
سفارت اسرائیل درامارات رابزنید با موشک
آخرین اخبار