وزیر افراطی صهیونیست خواستار شهرک سازی اسراییل در نوار غزه شد.

آریل شارون، رهبر افسانه‌ای صهیونیست‌ها که عمده شهرتش به دلیل کشتار شقاوت آمیز غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی بود با همه تفکرات افراطی اش در سال ۲۰۰۵ به این نتیجه رسید که ادامه حضور نظامی اسراییل و شهرک نشینان در غزه هزینه‌های سنگینی به این رژیم تحمیل می‌کند. از این رو، وی دستور عقب نشینی از این باریکه و برچیدن شهرک‌ها را صادر کرد. با این حال، این موضوع هنوز درس عبرتی برای صهیونیست‌ها نشده است. 

به گزارش الجزیره، اسحاق شیمون واسرلوف، وزیر افراطی و ۳۱ ساله صهیونیست بار دیگر خواستار شهرک سازی در نوار غزه شد. 

وی در این باره گفت: شهرک سازی در نوار غزه به معنای پیروزی واقعی و کامل در جنگ است. یک پیروزی واقعی در جنگ بدان معناست که شهرک‌ها بار دیگر در این باریکه بنا شود. 

واسرلوف تاکید کرد: شهرک سازی در غزه باعث تنبیه حماس به دلیل آنچه در هفتم اکتبر انجام داده است، می‌شود. اگر ما چنین کاری را انجام ندهیم، سربازان ما بی دلیل جان خود را در این جنگ از دست داده اند. 

وی در ادامه به اشاره به ضرورت نابودی کامل حماس، افزود: من از ارتش می‌خواهم عملیات زمینی در رفح را به انجام برساند. ما باید حماس را مجبور به اطاعت کنیم و این پیروزی کامل ما خواهد بود. این امر نیازمند حمله به رفح و نابودی همه طرف‌های فلسطینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار