جنبش حماس از جامعه بین المللی خواست جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا را محکوم کنند.

۲ هفته محاصره بیمارستان الشفا از سوی رژیم صهیونیستی با کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر همراه بود. ارتش این رژیم خود اعتراف کرده است که ۵۰۰ نفر را در این بیمارستان به ظن ارتباط با حماس دستگیر کرده است؛ موضوعی که با واکنش تند فلسطینیان همراه بوده است. 

به گزارش الجزیره، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) امروز (دوشنبه) از دادگاه بین المللی کیفری خواست درباره جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا تحقیق کند. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه آمده است: ما دولت آمریکا و شخص جو بایدن را مسئول کامل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، کشتار غیرنظامیان، و نیز ویرانی سازمان یافته زندگی مردم در این باریکه می‌دانیم. 

حماس با اشاره به برنامه همیشگی صهیونیست‌ها برای اشغال سرزمین‌های فلسطینی، تاکید دارد: حملات وحشیانه به غزه بار دیگر واقعیات آنچه دشمنان صهیونیست به دنبال آن هستند را نشان داد. آنها می‌خواهند به زور باعث مهاجرت مردم ما از سرزمین خود شوند. 

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ما از جامعه بین المللی و سازمان ملل می‌خواهیم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه در مجتمع بیمارستانی الشفا را محکوم کنند. 

حماس با اشاره به ضرورت پیگیری مقامات صهیونیست به دلیل جنایت در غزه، تصریح دارد: ما از مقامات قضایی بین المللی به ویژه دیوان کیفری بین المللی می‌خواهیم اقدامات واقعی در راستای انجام تحقیقات درباره جنایات اسراییل در بیمارستان الشفا انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
?ایران باید کجا پاسخ دهد؟

?اگر قرار نیست پاسخ به این جنایت که عبور از تمام موازین دیپلماتیک در سطح جهان و قوانین بین‌المللی است در تل‌آویو و سرزمین‌های اشغالی باشد (هر چند صهیونیست‌ها به هیچ یک از این قوانین پایبند نیستند و کلا تافته جدابافته هستند) پاسخ ایران باید انهدام سفارت رژیم صهیونیستی در باکو یا ابوظبی باشد... کمتر از این هیچ فایده‌ای ندارد. باید به این رژیم حقیر و مفلوک خیلی چیزها را حالی کرد.... البته اگر عده‌ای در کشور چرتکه نیندازند و نگویند هدف این رژیم کشاندن پای ایران و امریکا به جنگ است. امریکایی‌ها هم در پاسخ به این حمله هیچ اقدامی نخواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
? نتیجه اهمال در انتقام

چقدر گفتیم و التماس کردیم که جواب جنایت های سگ های هار صهیونیستی را بدهید وگرنه جلوتر می آیند

امروز دیگر صهیونیست ها پا را از زدن مستشاران نظامی فراتر گذشته اند و رسما سفارت ایران را که قسمتی از خاک ایران محسوب می شود هدف قرار داده اند.

آیا باز هم شاهد تحلیل های منفعلانه و کشکی برخی ها جهت خویشتن داری و ادامه انفعال مقابل وحشی ها خواهیم بود؟!!

خجالت نکشید. این را هم با یک شکایت خشک و خالی به سازمان ملل ماستمالی کنید تا باز هم این سگ ها جلوتر بیایند و این بار به طور مستقیم به داخل کشور حمله کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
خود حماس شروع کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
حماس مگه خودش به حرف دادگاه بین المللی گوش میده که حالا ازش چیزی میخواد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
هیچ نیازی به تحقیق نیست همه اونها هم گوش شنوا دارن هم چشم بینا و همه چیز رو هم میدونن ولی چون دست نشانده غرب هستن جرات محکوم کردن و دادن رای خلاف دیدگاه غرب ندارن پس تنها راهش جنگ مسلحانه با رژیم وحشی اسرائیله، دنبال چیزی دیگری نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیزم یک سازمان تروریستی مدیریت شده است، سازمانی که به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست اصلا پایه ریزی این سازمان برای از بین بردن مفاهیم اخلاقی و انسانی برنامه ریزی شده این سازمان که عمدا پایگاه خودشو در فلسطین ایجاد کرده اهداف بلند مدتی رو داره در فکر داره تا به راحتی بتونه نیات شوم ممالک غربی رو در منطقه ای که ظهور اسلام در اون اتفاق افتاده مدیریت کنه، حالا توقع دارید این کشور از رای دادگاه و محکوم کردن و.......... بترسه تنهاترین راه نجات تمام مملکت های اسلامی اتحاد و نابودی اسرائیله اونهم با زبان جنگ نظامی نه چیز دیگری
آخرین اخبار