معدوم سازی ۲ تن گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : در راستای طرح تشدید نظارت‌های ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، ۲ تن گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف در سطح این شهرستان جمع‌آوری و معدوم شد.

تورج کرمیان رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه ویژه نوروز و ماه رمضان نموده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی طی بیش از یک هزار و ۴۰۰ مورد بازدید از آغاز اجرای این طرح از سطح این مراکز جمع آوری و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شده است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه افزود: در این راستا برای ۱۴ واحد متخلف پرونده قضایی تشکیل و هفت واحد متخلف نیز پلمب شد.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.