معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اقدامات خوب رسانه‌ای که در راستای برپایی «محفل امام حسنی ها» انجام شد، افزود: این امر صدای دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان را درآورد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول ابوالقاسمی در خصوص برپایی محفل «امام حسنی ها» در ورزشگاه آزادی تهران بیان کرد: دشمنان مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در راستای القای ناامیدی در جامعه ایرانی انجام داده‌اند و این امر با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های معاند و بیگانه صورت می‌گیرد تا اینگونه وانمود کنند که مشکلات اقتصادی موجب شده تا ملت ایران دست از ارزش‌های دینی و اسلامی بردارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برپایی «محفل امام حسنی ها» در ورزشگاه آزادی در واقع در نقطه مقابل اقدامات دشمنان بوده و این حضور گسترده مردم در این برنامه قرآنی این پیام را به دنیا مخابره کرد که ملت ایران نه تنها ناامید نیست؛ بلکه سرزنده و مقاوم در پاسداری از ارزش‌های دینی ایستاده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه جامعه ما به اینگونه نشاط عمومی و معنوی نیاز دارد، بیان کرد: این برنامه اثبات کرد که می‌شود نشاط را بر پایه معنویت در جامعه ایجاد کرد و باید به سمت گسترش این گونه برنامه‌ها حرکت کنیم و در هر یک از استان‌های کشور نیز می‌توان از این دست برنامه‌ها برگزار کرد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی با اشاره به اقدامات رسانه‌ای خوبی که در راستای برپایی «محفل امام حسنی ها» انجام شد، افزود: همین جریان سازی رسانه‌ای بود که موجب شد تا صدای دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان درآید و تلاش کنند تا اثر این برنامه فاخر را انکار و کمرنگ کنند، اما تلاش‌های آنان مؤثر واقع نشده و این برنامه اثرگذاری خود را داشته و هنوز پس از چندین روز از برپایی آن بازخورد‌های آن در جامعه مشهود است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه عنوان کرد: برنامه محفل در دو سال اخیر که ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود موجب علاقمندی روزافزون خانواده‌ها به قرآن کریم شده و موجب شد تا نسل جوان به امر تلاوت پ یا حفظ قرآن کریم روی بیاورد و «رویداد امام حسنی ها» قله برنامه محفل بود.

کد خبر ۶۰۶۵۵۵۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار