توزیع بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی در کرمانشاه

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته، در اسفند سال گذشته و فروردین ماه امسال طی چند مرحله بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج، قند و شکر و گوشت منجمد در سطح استان توزیع شده است.

علی چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان گفت : در ۲ ماهه اخیر بیش از ۴۵۰ تن برنج هندی تنظیم بازار و ۸۵ تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی در زمینه توزیع قند و شکر اضافه کرد: در همین راستا یک هزار تن شکر مختص به صنایع، ۴۱۷ تن قند و شکر بسته بندی خانوار، ۲۵۰ تن شکر مختص قنادان، ۲۵۰ تن شکر مختص به نام برنجی پزان و ۱۵۰ تن شکر اصناف و قنادان ویژه شهرستان‌های استان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشندگان معتمد سازمان در سراسر استان توزیع اقلام اساسی صورت گرفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار کالا‌های اساسی افزود: در ایام پایانی سال توزیع اقلام ذکر شده سهم بسزایی در کنترل قیمت‌ها و آرامش بازار به همراه داشت.

چاله‌چاله ادامه داد: از اواخر سال گذشته نیز با فعالیت نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با هدف دسترسی آسان به کالا‌های اساسی با قیمت مناسب از جمله گوشت در استان آغاز و این اقلام با قیمت‌های مصوب در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی در زمینه تامین قیمت گوشت قرمز مورد نیاز مردم نیز اظهار کرد: در همین راستا برنامه ریزی شده تأمین و توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و روستا بازار‌های استان انجام شود.

چاله‌چاله تاکید کرد: با توجه به نوسانات افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تامین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب، سازمان جهاد کشاورزی نسبت به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت مناسب در بازار کرمانشاه اقدام کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از ابزار‌های موثر کنترل قیمت، تزریق گوشت قرمز و سفید منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های استان است که از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۹۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد توزیع شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار